Elérhetőségek
Telefonszám: +36 307412390
H-P: 9:00 – 17:00
E-mail cím: info@eurekahome.hu
Cégnév: JIANTUEW Kft.
Székhely: 1182 Budapest, Fogaras utca 37.
Üzenet küldése
Gyakran ismételt kérdések
Kérjük olvasd el mielőtt üzensz nekünk.
Hogyan kereshetek terméket az oldalon?
A termékek keresésére oldalunkon többféle lehetőség van. A szabadszavas keresőben a termékek nevében lévő kifejezésekre lehet rákeresni. A webáruház menüpontban lehetőség van a termékkategóriák (ágyneműhuzat, törölköző stb.) szerinti szűrésre is, így például megjelenítheted az összes lepedőt.
Vásárolhatok regisztráció nélkül?
Nem, oldalunkon kizárólag bejelentkezést követően tudod a termékeket megrendelni.
Elfelejtettem a jelszavam, hogyan tovább?
Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor a bejelentkezésnél kattints az “ELFELEJTETT JELSZÓ?”-ra, majd add meg az e-mail címed és mi küldünk Neked egy e-mailt, amelyben a rendszer által generált ideiglenes jelszó lesz. Ezzel a jelszóval be tudsz lépni a fiókodba. Belépés után a jelszavad változtasd meg!
Bankkártyával tudok fizetni?
Igen. A megrendelt terméket és szállítási költséget (ha van) bankkártyás fizetéssel tudod kiegyenlíteni. A kártyás tranzakció a OTP Mobil Kft. SimplePay Online Fizetési Rendszerén keresztül történik.
Megrendeltem a terméket, de nem érkezett visszaigazoló e-mail. Mit tegyek?
Minden rendelésről automata visszaigazolást küld a rendszerünk. Ha ez nem érkezett meg postafiókodba, ellenőrizd, hogy nincs-e a postafiók spam (levélszemét) mappájában! Győződj meg arról is, hogy jó e-mail címet adtál-e meg! Ha a megadott e-mail cím helyes, akkor kérjük, honlapunkon a “KAPCSOLAT” aloldalon az űrlapon jelezd, keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben a info@eurekahome.hu címen!
Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom?
Amennyiben a csomag a rendeléstől számított 5 munkanapon belül nem érkezik meg, keress bennünket elérhetőségeinken, hogy utánanézhessünk.